Nexus 7 łatwiejszy do naprawy niż iPad 3

Kacper Jedzejak

Wyświetlacz w nowym tablecie Nexus 7 firmy Google, który został opracowany we współpracy z Asusem, jest mocowany, a nie wklejany. Tylko o milimetr grubszy od iPada, urządzenie znacznie łatwiej się rozkłada, a w razie problemu można je naprawić, wymieniając po prostu moduły.

Chociaż wyświetlacza Nexusa 7 nie można odłączyć od szklanego frontu tabletu, płytka drukowana, bardzo łatwa do wymiany bateria i pozostałe elementy wewnętrzne są dostępne po podważeniu urządzenia. Profesjonalni rzeźbiarze z iFixit są entuzjastycznie nastawieni.

W tym miejscu znajdziesz zewnętrzne treści z YouTube, które uzupełniają artykuł. Możesz go wyświetlić i ponownie ukryć jednym kliknięciem.

Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. Pozwala to na przekazywanie danych osobowych stronom trzecim. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.

Pod względem danych technicznych Nexus 7 oferuje ...

czterordzeniowy procesor Tegra 3 1,3 GHz

1280 x 800 pikseli przy 216 dpi (porównaj 264 dpi iPada Retina)

przednia kamera o rozdzielczości 1,2 megapiksela do wideorozmów

1 GB pamięci RAM

Radio przez Bluetooth, WiFi, NFC (!)

Micro USB i gniazdo słuchawkowe

8 lub 16 GB pamięci flash (200 USD lub 250 USD) (zdjęcie: http://arstechnica.com/gadgets/2012/07/extra-millimeter-on-google-nexus-7-makes-it-more- repairable -t) (zdjęcie: http://www.ifixit.com/Teardown/Nexus-7-Teardown/9623/1) 2/2

(Zdjęcie: http://arstechnica.com/gadgets/2012/07/extra-millimeter-on-google-nexus-7-makes-it-more-repairable-t)

(Zdjęcie: http://www.ifixit.com/Teardown/Nexus-7-Teardown/9623/1)

Więcej na te tematy:

Google

naprawię to

iPada

Nexus 7

głos_19

Dyskutować z!

Tutaj możesz skomentować artykuł „Nexus 7 jest łatwiejszy do naprawy niż iPad 3”. Po prostu zaloguj się na swoje konto maclife.de lub wypełnij poniższe pola.

Wielu po prostu zapomina, że ​​Apple płaci też za serwis.

Jeśli moje urządzenie Apple jest wadliwe, zanoszę je do najbliższego sklepu Apple Store i tam zlecam naprawę. Zwykle otrzymujesz urządzenie tego samego dnia, najpóźniej po 2 dniach. Nie zawracam sobie głowy i staram się to naprawić na „powodzenia”.

Usługa ogromnie cierpi z powodu tańszych urządzeń (doświadczenie z Acerem). Urządzenia nie można zobaczyć ponownie przez co najmniej 3 tygodnie, a często błąd „nie można znaleźć” w ogóle nie jest korygowany. Po krótkim wyszukiwaniu w Google możesz znaleźć kolejny błąd seryjny. Przy takiej usłudze wolę spróbować swoich sił na swoim urządzeniu. Mogę być bardziej pewny, że potem znowu zadziała.

TL;DR Nie obchodzi mnie, jak Apple montuje urządzenia. Najważniejsze, że nadal mogę zmienić RAM i dysk twardy na jednym urządzeniu (przepraszam @ Macbook2012). Z urządzeniem z tańszego asortymentu wolałbym sam zajmować się rękodziełem.

Tak, rower też jest łatwiejszy do naprawy niż samochód.

Jeśli to jest najważniejsze kryterium zakupu, jak łatwo mogę wymienić baterię lub jak łatwo mogę naprawić część ... śmiało.

Co dla mnie się liczy: nie chcę, żeby tablet się zepsuł i przedwcześnie wyładował akumulator - i jestem po bezpiecznej stronie z częściami z Cupertino ;)

Znowu artykuł, którego świat nie potrzebuje.

Jeśli coś jest łatwe do naprawy, można się również spodziewać, że szybko się zepsuje. To jasne, prawda!? ;-)